Bezorgen

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

 

Wij doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Dat wil zeggen, voor 14u00 besteld, vandaag verzonden. In de regel ontvang je dan het pakket meestal de volgende dag. Let op: PostNL bezorgt geen pakketten op zondag en maandag. 


 

Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Het korte antwoord is: ja, voor bestellingen boven €100 exclusief BTW.

Voor bestellingen van Voorkappers.be artikelen onder de €100 exclusief BTW zijn er extra verzendkosten.
De verzendkosten gelden voor thuisbezorging en zijn direct zichtbaar in het winkelmandje.

 

Hieronder een indicatie voor verzending naar België:

Bestelbedrag Verzendkosten
Tot €25 exclusief BTW €9,88 exclusief BTW
Tussen €25 en €49 exclusief BTW  €9,05 exclusief BTW
Tussen €50 en €99 exclusief BTW €8,22 exclusief BTW
Vanaf €100 exclusief BTW of meer  GRATIS

 

Buiten de EU worden mogelijk invoer- of douanerechten aangerekend. Je kunt meer ontdekken via de plaatselijke douane.


 

 

Ophalen bij een afhaalpunt

Elke bestelling kan je ook laten afleveren op een PostNL servicepunt. Je hoeft dus niet thuis te blijven voor een pakje.
Voor bestellingen onder de €100 exclusief BTW zijn de verzendkosten naar een PostNL servicepunt standaard €6,99 exclusief BTW, daarboven wordt uw bestelling gratis bezorgd.

Hieronder een indicatie:

Bestelbedrag Verzendkosten
Onder €100 exclusief BTW €6,99 exclusief BTW
Boven €100 exclusief BTW GRATIS

 

Praktisch
Laat je pakje bezorgen op een afhaalpunt. Kun je alleen een postadres kiezen? Grote artikelen kunnen we i.v.m. de beschikbare ruimte niet bezorgen bij afhaalpunten.

Ophalen met legitimatiebewijs
We mailen je zodra je bestelling is verzonden. Je hoeft niet meteen langs te lopen bij het servicepunt, want je pakje wordt 7 dagen bewaard.
Neem een legitimatiebewijs mee, zo zien we aan wie we jouw pakket toevertrouwen. Niet-opgehaalde pakketjes worden op dag 8 geretourneerd.

In het weekend besteld, dinsdag bij het afhaalpunt
Bij afhaalpunten bezorgen we van di t/m za.


Vind een PostNL afhaalpunt

 


Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met PostNL, ook in België.


Wat als ik niet aanwezig ben bij levering?

PostNL doet één afleverpoging. Ben je niet aanwezig? Dan gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt. LET OP: per 1 juli 2022 wordt er geen briefje meer in de bus gedaan indien u niet aanwezig bent.

Waar deze ligt kun je altijd zien door de Track en Trace link in onze verzend bevestigingsmail te volgen. Het pakket ligt dan maximaal 7 dagen voor je op het PostNL servicepunt. Op dag 8 wordt het pakket naar ons terug gestuurd.


Wat als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

Wij versturen enkel pakketpost met track en trace code. Er worden geen brievenbus pakketten verstuurd. Indien je verwacht niet thuis te zijn kies je beter voor afhalen bij een servicepunt.


Wordt een bestelling in 1 keer verzonden?

Ja, altijd. Want door een bestelling in 1x te verzenden, verkleinen we onze ecologische impact. Afhankelijk van de grootte van je bestelling kunnen we er wel voor kiezen om je bestelling, tegelijk, in meerdere pakketten versturen.

Artikelen die onverhoopt toch uitverkocht blijken te zijn worden niet nagestuurd. De waarde wordt binnen 5 werkdagen terugbetaald.


Kan ik de bestelling ophalen in de winkel?

Het ophalen van online bestellingen (click-and-collect) in de winkel is mogelijk. U kunt zich melden bij de kassa met uw ordernummer om de webbestelling op te halen. Uw click-and-collect bestellingen kunt u via de website bestellen en betalen. Als u voor 14:00 besteld kunt u het dezelfde middag nog ophalen. Na 14:00 besteld? Dan kunt u het de volgende dag ophalen. 


 

Terug naar boven
De meest gekozen kappersgroothandel voor kappers sinds 1928. Veilig winkelen en thuiswinkel gecertificeerd.
Kies hieronder je land en geef aan of je een BTW nummer hebt.
Nederland
België
Zakelijk (excl BTW)
Consument (incl BTW)
Gelieve een keuze maken